Alla dessa rubriker som ska kommas på

Gosssssssh vad jag vill göra om min design nu. Det börjar bli dags tycker jag! För övrigt så har jag fixat lite med elin&idas blogg idag, kanske inte världens mest lyckade, men snart så hoppas jag att kan har gjort en fin bakgrund. Idag var friends på skolan och vi hade massa arbertspass om hur snäll man ska vara. Hon som hade teatern var bra faktiskt:) Annars så har jag bara pluggat och tränat idag. Nu ska jag se idol och sen heroes!!!!!!!!!!!!!!!
Hareeee!
(och kanin)


Natta är stekaaaaarn


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag var väl inte den vackraste på denna bild, men men:D

2008-09-24 @ 21:21:32
Postat av: sarah

en såndär stekspade har jag också!!!!!

2008-09-24 @ 22:42:25
URL: http://sarahz.webblogg.se/
Postat av: magda

jag har också en såndär stekspade!!! :O :O :O

2008-09-25 @ 14:54:02
URL: http://hejjaghetermagdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0