Fight or flight

Herregud, nu vare ett tag sen! Mycket har hänt, men orkar jag berätta allt? Nej, ofc not. Haha, men jag har varit på min första konfirmationsträff och jag vet inte rikigt vad jag tycker om den, nora slutade innan vi ens hade kommit in till själva träffen så det var bajs. Är äntligen klar med mitt repotage i alla fall och nu har jag börjat skriva om en sjukdom tills på fredag, anorexia. Usch vad hemskt det verkaar!! Också vann vi en cup i bjurholm i lördags, yeahhh! Idag efter skolan så kom hanna hit, oj så länge sedan. Men det var hur kul som helst att träffa henne och nu vill jag bara träffa alla andra kompisar i holmsund! Nu ska jag inte döda er med en mils långt inlägg.
MEN GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT FOTA OCH JAG ÄLSKAR BILDERNA SOM JAG OCH HANNA TOG IDAG!!!!!!!!!
puss på er
och
jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag skriver igen:)


Kommentarer
Postat av: bella

du tar så fina bilder :)

2008-09-23 @ 23:26:01
Postat av: Anonym

hej jag bor i ditt trapphus och tycker du är supersnygg, ville bara säga det.

2008-09-25 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0