Frost på taken

So provet, avklarat! Yeeees! Får se hure gick, kändes sådär.
Kom på att min rubrik igår kanske man trodde att jag menade so som på engelska, men jag menade so som i ämnet. Haha
Ikväll äre idol, men det missar jag för jag har träning, men det är alltid skojj!:)
Idag på svenskan började vi med, hmmm, vad heter det?? Juste, satsdelar. Och det suuuuuger. Kan inte det bara gå och bajsa någonstans och aldrig komma tillbaka?:(
Och imorse så vare frost på taken och på min cykelsadel, nu är vintern på gång alltså! Jag vet inte om jag ska tagga eller inte, jul taggas iallafall! Juste, igår köpte jag en vinterjacka, eller jag trodde åtminstonde det tills mamma sa att det va en höstjacka. Får se om jag ska ha kvar den eller köpa någon tjockare i form av en dun kanske? Och nya skor behövs!
Ska kila,
see yaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0