Goodbye my loveeer







Nu äre så att medan jag inte har någon blogglust och satsar på att få tillbaka den så ska emmy blogga här!
Det kommer säkert bli kul med lite omväxling och sååå. Men jag ville bara passa på att säga att ikväll börjar idol och heroes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är sjukt taggad, så nu blire tvkväll! Känner redan mer blogglust än förut fakitiskt, hehe.  Det var något mer jag skulle säga. Hmm, kanske ska berätta vad som hänt de senaste dagarna? Idag var vi med skolan på myren för att jobba med olika ekosystem. Pinsamt att gå igenom skolan SJÄLV sen med stövlar med storlek 41 (pappas, hade inga andra), mjukisbyxor och regnjacka. Även de två sista var hur stora som helst. Men det funkade. Hihi. Efter skolan var jag med nathalie,ylva och magda, vi spelade rappakalja och lyssnade på våra magar. Haha, lite konstig sysselsättning jagvet, tro mig! Nu blev det bara den här dagen jag berättade om. Men så fåre bli. Nu ska jag duscha för jag kom precis hem från träningen, nästan precis i alla fall.
Och juste, får se hure blir med att tabort bloggen senare!
Hare så bra utan mig och ni kommer att störtgilla emmy! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0