Nu kör vi

Ja, oj vad statestiken går upp och ner! Fast jag antar att det beror på att jag skriver med ganska "upp och neriga" mellanrum. Hehe, där fick jag verkligen till den.
Jamen idag får vi nyckeln till marieberg och imorgon börjar själva flytten. Känns faktiskt kul! Haha, sjukt stor skillnad sen jag flyttade från holmsund. Då ville jag verkligen inte flytta, men nu kvittar det lixom. Det är typ 300 m härifrån och närmare till skolan, gillas! Annars så har jag haft en dryg dag på skolan. Läxförhör på varje lektion förutom första, och dessutom ett biologiprov. Började plugga ungefär igår, i alla fall det mesta så det kändes inte så stabilt men det gick faktiskt jättebra! Vi gjorde pannkakor idag på hemkunskapen och jag och nathalie ägdeeeeeeeeeeee. yeaahh
Juste, det där om innebandyn. Jag har ingen aning om hure blir! Jag och ylva måste verkligen bestämma oss nu, för nästa träning är på måndag och då får vi provträna ifall vi vill:)
Näheruu, nu ska jag packa för nu ser jag mamma och basse komma med en flyttbil här utanför.
Så marieberg, here we cooooome!!!

Kommentarer
Postat av: therese

okej, då lär vi väl ses!

för jag ska provträna med dom på onsdag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0