Ojoj

Exakt så. Oj! Nu vare ett tag sen jag satt vid denna burk, om man kan kalla den så. Det kändes inte som den högsta prioriteringen att blogga under allt flyttstök och så. Nu börjar det bli ordning här och hemtrevligt! Efter nästan en vecka utan dator så har jag såklart mycket jag borde berätta, men orkar jag? Nej. Det blir alltför drygt. Men kan medela att jag och ylva provtränade för ersboda och det gick bara bra! Så vi ska fortsätta att provträna ett tag till:) Imorgon äre cup i bjurholm och sen far vi till pappsen. Och nu äre dessutom långhelg, är ledig på måndag! yeeeeeeeaaaaaah
Sitter vid basses dator så jag orkar inte ladda upp bilder. men imrgn hos pappa kommer dem!
Hareee,
puss

Kommentarer
Postat av: therese

jag vill!

men jo du vet ju:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0