Tillbaka?



Äre så? Jag vet faktiskt inte. Well see, skriver nog ändå inte så ofta men jag skriver när jag får lust helt enkelt!
Emmy blev less efter 3 inlägg hon också, men ruggigt mycket läsare hon hade!! EMMMY ÄGER
Jaja, medde fyller år idag. Grattis till henne!:)
I fredags vad jag på "kalas" hos frida. Vi gav henne finfina presenter och hade allmänt roligt. I lördags var jag med nathalie,emmy,magda,roda,nora,elin, ida och några killar och spelade fotboll på campus. Skojj!
Idag efter skolan var jag på stan med sarah, nathalie och emmy. Men jag snålade som vanligt. Hehe.
Känner att jag har lite stuffs att berätta men det får komma eftersom:)
OCH CAJSA KANSKE SKA FLYTTA TILL MARIEBERG. SJUKT GLAD JAG BLEV NÄR HON SARE IGÅR. HOPPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D::D:D:D:D:D
Nu borde jag verkligen plugga, men jag orkar inte. Men nu ska jag i alla fall runga av så att inlägget inte bllir hur långt som helst.
See yaa, puss


Kommentarer
Postat av: bella

hihi, en bild på Oni?

2008-09-16 @ 23:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0