Scoons is my life

Igår spelade vi match mot umedalen (tror jag) iallafall så vann vi, jag mins inte med vad, men vann gjorde vi. Men natahlie var inte med, för hon var på party, eller fest, eller kalas(?)
Hur som hällst så gjorde jag för ovanlighetens skull ett mål. Jag brukar inte göra det, eftersom mina skott är katastrof...Men plötslig händer det.. Ida gjorde två, eller tre mål och sen vet jag inte nån mer målgörare! (om det var någon till) Nu ligger vi iallafall etta i komunserien, är inte fullt säker på det heller, men jag är säker på att vi inte ligger sisst.
Ikväll blir det att se skräckis tror jag, Vi har tänkt det länge men det blir ju aldrig,
Och jag vet inte vad jag ska göra på dagen, får väl hitta på något skojjsit.
harebra/emmy
(stavningen från min sida är inte på topp, men försök att inte tänka på det så mycket) 

Kommentarer
Postat av: sarah

asså inte för att vara taskit på något sätt, men din stavning är verkligen förgräslig! XD

2008-09-07 @ 19:56:58
URL: http://sarahz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0