We got the key

Först och främst vill jag bara säga att jag ska börja blogga med roligare inlägg, oftare och med bilder. Märker själv hur tråkiga inläggen är nu, men det ska bli ändring på när allt har kommit i ordning efter flytten, eller i alla fall lite ordning. Kan ta ett tag, men sen så!:) Ikväll så har vi mest bara flyttat lass, och imorgon blir det mer. Och då ska vi vara klara. Skönt att få allt bortgjort faktiskt!:) Och imorgon blire discooo med massor:))))
Jaja, nu är jag fett trött efter allt på skolan och flyttningen så snart ska jag nog lägga mig. Måste upp tidigt imorgon:(:(:(:(:(
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: therese

haha yes de är sant!

dom behövde ju spelare, och jag knr redan ena tränaren så:)

Postat av: magda

bra nathalie! :)

2008-09-13 @ 11:37:51
URL: http://hejjaghetermagdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0