All that you can´t leave behind

Hade prov idag på amerika. Det gick asbra! Så länge inte våran lärare skrev fel länder på tavlan förra veckan vart allt låg, och det tror jag faktiskt inte.hehe.
Efter träningen idag for jag&basse till mamma och åt, sen spelade vi fotboll. Sen vare dags
för sanningens ögonblick. Det är skitroligt att kolla på!:D:D
Imorgon äre franskaprov, inte kul. Skojj att man glömmer alla glosor efter varje glosförhör
och nu ska vi kunna alla glosor till provet. ÅHhhhH.
Och ikväll har jag även hittat ett nytt band. The Perishers. Dom är asbra! Har bara hört några låtar
men de jag har hört är bra! Och det coola är,
att jag trodde att dom var något band från usa eller så, för att dom är med i oc. Men icket,
dom är från självaste UMEÅ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Hur coolt är inte det? Med i oc och allt!!!!
Här kommer en låt av dom:



Nu äre dags att sleepa.
Good night : )

Kommentarer
Postat av: rebecca

de trodde jag också att dom va(A)

2008-05-09 @ 15:17:40
URL: http://www.beckkaa.blogg.se
Postat av: Amanda

The perishers är ju bäst.
De var ju de som jag fixade att de spelade live i vår radiostudio i mitt program ju=)

2008-05-09 @ 19:53:49
URL: http://amandarehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0