All these things that I´ve done

Hur taggad är jag inte på allt just nu?
På att sy. Och ha världens finaste avslutningsklänning. Och allt annat världen har att erbjuda.
Denna vill jag ha, enkel men asvärd!:
image141
559kr!!!

Denna klänning skulle inte vara fel att ha på skolavslutningen heller, men tyvär slut i lager:(

image142
409kr



och denna är snygg, fast gillar inte paljetterna(?) riktigt, skulle vart finare utan,
enligt mig:
image143
349kr




image144
Hittade också typ en precis likdanan, fast utan paljetter(?) på forever21.
Men varför ska frakten kosta typ 1000spänn?
BUHUUUU


Erkänn att ni bara vill ha de här klänningarna?!
Snälla någon, låt de här 4 sakerna ligga framför mig imorgon när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAH NATTIA JAG HÄR KLÄDER FRÅN FOREVER 21! NANANANNANA!
(A)

2008-05-13 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0