Can't stop this thing we've started

Tjenarmorsens!
Jag har märkt att jag inte är nå vidare bra på att blogga, ska blogga mer
i fortsättningen, tror jag. Kanske.
Idag fick vi resultaten av franska provet. 116 av 130. Så jag är nöjd.
Efter skolan for jag till frida en stund, sen skulle jag på stan med min syrra.
Vi letade,och letade,och letade efter skolavlutningskläder till mig. Och i näst sista
affären fann vi ett kanske plagg. Men jag köpte hem det, så får jag fundera över om jag
vill ha det. Känns inte vidare sommrigt med svarta leggings,men vi får se. Annars får jag
ta ett trip till staden på lördag och se om jag finner något annat fint. Jag köpte även en annan
tunnika. Jag funderar på vad jag ska göra så att min blogg blir roligare. Kanska dagens outfit?
Ibland? Kanske. Får se. Någonting hoppas jag att det ska bli ändring på i alla fall. Och designen
som sagt, senare.


image140
Fick bli en slumpmässig bild.
Johanna,Cajsa,Hanna och jag sista kvällen i mitt gamla hus:(

Ni ska hare bra, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0