Crash course in polite coversations

Ikväll har jag varit med frida och nathalie. Vi gjorde lite olika. När jag cyklade dit så var det hur varmt som helst.
Det har det varit iförsig hela dan. Men när jag cyklade så var det
värsta varma vindarna. Haha, jag älskar när sommaren är påväg! När jag cyklade hem
blev jag helt plötsligt astaggad på att se sista avsnittet av oc. Det är så att jag har sett
alla avsnitt utom det allra sista på oc. Jag vill helt enkelt inte att det ska ta slut. Töntigt? Japp!
Men så äre och jag ska nog ta och se det snart. Det har väntat länge på mig nu.
Jag ska i alla fall göra om designen på min blogg nu. Eller om det heter så. Det kommer inte
bli så jätte fint, men finare hoppas jag.Alltså kommer det kommer inte se så jättefint ut här på ett tag.
Jag skulle vilja lära mig att göra designer som alla gör
på photoshop. Hur lär man sig är frågan? Snart är det bara 24 timmar kvar tills jag blir en "eländig" fjortis.
Hehe. Nej, det hoppas jag då att jag slipper. 24h och 20 min:) Känns nice. Johanna fyller också år samma dag som mig. Nästan samma tid också!!
Det gillar vi.
Och idag åt jag årets första jordgubbe. Hur mumma är inte det? MMMmmMMmMMm. Ska snart äta mer,snart.


image121

Kommentarer
Postat av: jennis

hahahah jo jag är så¨avundsjuk
eh jag vetinte, inte säkert att jag ska vara på uff.
men ungdomscupen, ska ni vara med på den?

2008-05-03 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0