Dancing in the moonlight

Yes, klassfesten blev lyckad! Faktiskt:):)
Vi spelade brännboll, hade lekar, stafetter och dans. Vild dans ibland! Hehe.
Nu är jag fortfarande på gång och det lär inte bli sova på ett tag, så pigg som jag är nu.
Men imorgon ska jag vara med nathalie och vi kanske ska fara till stan.
Och jag vill också till holmsund, men det hinns nog inte med denna helg, abouuu!
Och är det någon som har prövat att göra en ny blogg, som det står på mitt konto?
Vågar jag pröva? Tänk om denna försvinner, jag vill ju nämligen bara byta namn.
Jaja, om bloggen är borta så lär ni ju märka det;)
Nu ska jag kila
Hareeee!!


Feeder - Feeling a moment

Kommentarer
Postat av: frida

jag känner igen den där låten, att den är från oc? :O

2008-06-01 @ 18:05:19
URL: http://fridahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0