En sån där väska

Nu är det inte länge kvar.
11 skoldagar.
Sen är det sommarlov. Och alla längtar.
De här sista veckorna är till och med sköna. Bara slappiga lektioner. Det gillar vi, yaaay!
Efter skolan var jag med nathalie och frida och vi fick för oss att fara på second hand. Yeeeaaaahhh.
Nej, vissa saker är inte så mysiga. Men vissa saker är asvärt. Nathalie och frida hittade saker, blandannat
några finfina väskor. Men jag, jag hittade ingenting. Eller jo, en jacka. Men nu är det snart sommar och då behövs
det inte en till sån. Jag vill ha en ny väska också. Men jag föredrar vanliga affärer ändå.
Efter maten började jag läsa "Tilsammans" som jag har lånat av hanna, och den är jättebra!!
Och idag är det fortfarande ett år sen jag var på norrbyskär med klassen, så det får bli en till sån bild
från exakt 26 maj. Och jag kanske ska tillbaka dit, fast nästa år. På konfirmation. Kanske, well seee.
See ya later alligator!: )


Kommentarer
Postat av: sarah

svar på din kommentar;

jag gjorde den på paint! :]



åh, jag tänkte köpa tillsammans idag, men jag orkade inte göra det!

2008-05-26 @ 20:07:27
URL: http://sarahz.webblogg.se/
Postat av: mats

jag ska vara komfa ledare på norbyskar i år :) då kanske vi kan träffas före och lära känna varan lite bättre. jag menar lära känna varan fysiskt om du gillar sont :

2008-05-26 @ 21:22:57
Postat av: nathalie

HAHAHAHAHAHAHHAHAA, nora "mats" var inte du!

Det där var inte mysigt ska jag medela! ussssssssch

2008-05-26 @ 21:54:25
URL: http://natthaliew.blogg.se/
Postat av: nathalie

uääääääääääääääääääääääääääääääk nora

det värsta var att jag trodde på det när jag hade läst första meningen!

2008-05-26 @ 21:57:23
URL: http://natthaliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0