Ett hjärta på kinden

Sista bräntis-onsdagen idag. Den var skön med endast 3 lektioner, och sen såg vi på
drama och lunchmusik. Det var olika som spelade på skolgården som man fick lyssna på
istället för att ha lektion, så det var kung. Sen så var vi uppe på en kontainer också. Den är asvarm
och det är asskönt! Efter skolan var jag med nora och nathalie. Vi såg på gossip girl och gjorde annat.
Vi tänkte fara på jc´s klubbkväll, med halvapriset på allt om man har ett sånt där kort, men mamma
hittade inte sitt så det blev inget. Men jag är fortarande taggad!! När jag kom hem så satte jag mig i solen
och läste lite. Sommarvärmen är verkligen här nu! Nu måste det bara fortsätta såhär:)




hittade också en bild från kulturnatta:

Haha, tomas dileva-
"frukt är frihet"

Kommentarer
Postat av: ida

någon stans stog det att det började idag, alltså ikväll idag! fast jag har ingen aning

2008-05-29 @ 17:28:21
URL: http://iiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0