Everything in its right place

Matchen idag mot umedalen gick finnimang. Vi vann med 2-1. YAY
Nu ikväll så ville jag&nora vara ute. Så vi frågade lite folk, och när vi kom dit så var det
ännu mer folk där, än vad vi hade bestämt. Så det var perfa!
Sen så tog vi massor av kort och körde en pyramid igen, yeah.
Vi är lediga imorgon. Hur skönt är inte det? Otroligt skönt. Undra sa flundra vad man ska hitta på bara. Men
kompisar blire nog:)
Nu ska jag se one tree hill. OJ! jag såg att du hoppade till av förvåning. Eller hur?
HEHE.
Och när ska jag få flytta min blogg till publishme? Snart hoppas jag!!

image155
Elin,jessika,ylva,nora,jag,roda & soran

image156
Roda,elin,jessika & ida

image157
Roda,ylva,elin,jag,angelica,ida,soran,tove,jessika & nora

image158


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sooooran!

nattis kan du kontakta mig senare, innan torsdag? :]

2008-05-21 @ 16:14:25
URL: http://hellacruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0