Fly like a bird

7ans sista läxa, avklarat. Yippie!
På hålet idag for jag,nathalie,petra,annie och agnes till obs, eller coop forum som det
nu heter, och på h&m.
Jag brännde lite pengar på två diadem och annie köpte en tröja.
Sen köpte agnes och annie godis till klassfesten ikväll, och jag köpte en glass.
En cornetto jordgubb. Hur gott är inte det en sommardag?
På gympan fick vi fara och kolla på brännbollsyran, om det heter så?
Eftersom att våran gympalärare är med där. De förlorade matchen vi såg.
Och de var inte ens utklädda. Tråkigt.
Ikväll är det som sagt klassfest. Jag funderar på om det kommer bli så lyckat det här.
Hoppas kan man ju alltid:)
Ska kilaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0