Hanging by a moment

Oj, nu vare länge sen jag skrev. Känns det som.
Kommer jag orka skriva lika långt som cajsas inlägg? Njaa, jag får kortfatta det hela.
I onsdags for jag till stan med johanna, sen bar det av till hanna i holmsund. Ida,jula och cajsa kom,
vi åt en mummsig paj och en mummsig kladdkaka. Vi var galna på studsmattan och sedan for till till omberget. Efter att ha kollat lite på majbrasan så for vi och spelade brännboll med massa. Jag=kungen i brännboll? Såklart!
Vem annars? Höm. Sen så for vi runt lite och så. Efter det for vi hem till hanna, åt massor av saker. Såg lite av "Da vinci koden"(?), och den sög. Sen sov vi. Jag for hem till ida dagen efter, åt där och kollade på deras träning. Och missade min tränig:(:(:( Inte bra. Får skärpa mig nu.Buhu, hur som helst så var vi med hanna,julia,cajsa,robin,edwin och deras kompisar på kvällen. Sen sov jag hos ida. Idag så fick jag och ida för oss att fara till julia.När ida skulle skjutsa mig på cykeln med min feta väska där allt fanns, nästan allt i alla fall, förutom det jag hade glömt så gick det bra. Men inte senare. Hehe.Jag hann vara hos jullan i ca 5 min, om inte mindre, sen skulle jag hem. Men tur att jag fick skjuts i alla fall. Ikväll så ville murra och jullan kanske komma hit. Kanske. Ojoj. Detta inlägg blev inte så kort i alla fall. Men jämnfört med cajsas kanske(A)
Och juste, jag fyller år på söndag! 2 dagar. Det känns inte som att jag ska fylla år. Har ju alltid gjort det i holmsund.
Men det kommer bli bra ändå=D



Hare!:)

www.murrra.blogg.se
www.hellacruella.blogg.se
www.ccajsaj.blogg.se
www.mammastjej.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0