I love you but I´ve chosen darkness

Idag efter skolan så var jag med frida. Vi såg Dagboken, eller även kallad
The notebook. Har sett den förut, men den är så sjukt bra!! Underbar. En av de bästa
filmerna jag sett!!!!! Lilla grinfilmen. Enligt alla?
Hur som helst, de som inte har sett den, tycker jag borde se den. Eller måste.
Och vetu vad frida upptäckte, att Dan scott, från oth (vet inte vad han heter egentligen)
men han är med i den! Han är iförsig bara med i en jättekort scen, men han är Allies mammas
gamla kärlek. Han står där på den där arbetsplatsen, där dom gör någonting med virke,
eller vad dom nu gör! Cooolt, onde Dan!
Sen så letade vi lite tyger för att frida ska sy en kjol.
Ikväll har jag haft träning. Det var otroligt kallt. Okej, man tänkte som inte att det skulle bli sommar
i maj, men inte vinter heller? Det haglade idag. Inte skojj. Hoppas det inte fortsätter så här..
Igårkväll såg jag det avsnitt 100 av andra avenyn. Det borde bara sägas tycker jag. Tänk,
100 avsnitt. Så mycket känns det inte som. Och det slutade spännande också=)
Imorgon så ska jag plugga inför provet på asien,afrika och oceanien. Borde det ens vara lagligt
att man ska kunna så mycket? Okej, inte för att det är hela de världsdelarna, men ändå!
Sen så ska jag och nathalie vara kreativa på slöjden, om vi hinner skriva upp oss! HOPPAS
Jag börjar få lite smått panik över vad jag ska ha på skolavslutningen. Vill inte ha det jag har
köpt, men får bli så i värsta fall. Nu har jag bestämt mig att fara till stan, och kolla lite mer ordenligt.
Någon dag snart.



image145
Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0