It gets worse at night

Torsdagar är dryga. Och de blir ännu drygare när man inte har något lås till skåpet
så man måste ha en sån drä svart plastgrej där så att det inte går att öppna. Men förståss
så hade jag tagit ut böckerna jag behövde för denna dag innan. Jag är inte så värst tursam med
mina skåplås. Det första råkade jag ändra min kod omedvetet, det andra tappade jag nycklarna till,
det tredje glömde jag nyckeln i holmsund, så då köpte vi ett nytt för det gick snabbare att köpa. Det fjärde
blev nyckeln sne i, så den gick av och fastnade i låset,  och nu det femte. Det var så, det satt en grej på sidan
som jag tyckte såg rolig ut att pilla bort. Så det gjorde jag såklart, men då trillade det ut massor av fjädrar och saker
och jag och mathea blev lite förvånade. Sen använde jag låset i ca 2 veckor utan fjädrarna som satt inuti.
Men i förrgår hände det. Grejen som man skulle stoppa nyckeln i föll upp. Woooooops. JAPP, SKILLS!!!!!!!
Så nu ska jag få ett nytt lås imorgon av min pappa. Och det ska hålla länge. Men statoil lås är inge bra. Men det
kommer bli ett sånt igen, tror jag! Hoppas inte men.
Jaja, det blev en lång historia om jobbiga små hänglås. Men det kanske kan vara lite bättre kvalla så att allt inte faller ut och nyckeln bryts av när man ska öppna? Och så våldsam var jag inte:o
Efter skolan idag var jag med Nora. Vi gjorde lite olika, men farmor hade bakat massor av saker till oss så vi åt.
Och oj vad gott farmors bröd är. MMMMMMMMMMmMMmmMmmM! Och jag ska medela att vi hade en riktigt stor skrattstund. HEHE
Har haft träning ikväll på campus och i helgen är det match, såklart när kulturnatta är också.
Jaja, men problem är till för att lösas som mamma brukar säga.
Jag tror nog att jag ska sluta med dessa eländiga långa bloggar. Det är bättre med flera små, så att folk
orkar läsa. Faktiskt.
Och juste, idag fick jag försenade presenter. En lampa av min farmor & farfar (som jag saknar!!! De bor i borås) och en av min kära syster bella. One tree hill skivan "Friends with bennefit".
Yeeeearight, den är kung. Och lampan var snyggis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh:D cooolt! :D:D:D

2008-05-22 @ 23:18:36
Postat av: fraijdayyy

åh! coolt!:D:D

2008-05-22 @ 23:19:28
Postat av: Amanda

vilken snygg lampa!

2008-05-23 @ 15:24:58
URL: http://amandarehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0