Life in a glass house

Igårkväll såg jag andra avenyn. Även det sista. Vad gör andreas? Han är ju hemsk!
Äntligen började jag ju gilla han, för kim är ju cp. Men vad håller han på med då???
Ska inte säga ngt, eftersom att alla kanske inte sett det,men. Taggar nästa vecka!
Idag efter skolan så var jag med frida. Vi passade på att äta upp tårtan sen min födelsedag.
Mumma! Skulle egentligen till strömpilen med nathalie, men eftersom att det regnade och var
motvind så fick det bli en annan dag. Och nathalie och mathea for ner till staden.
Jag har glömt att säga att detta inte är min nya design. Jag fick bara lust att ha en annan än en vit,
tills jag är klar med den som jag ska göra sen. Måste ju först lära mig photoshop och så men..
He kommer säkert att bli brao:)


image131
Min brorsa lirar lite



Kommentarer
Postat av: ida

när du har skaffat photoshop kan du ju alltid fixa min design? :]

2008-05-06 @ 21:46:32
URL: http://iiiidas.blogg.se
Postat av: Amanda

gah vad snygg han är
hihi

2008-05-06 @ 22:02:58
URL: http://amandarehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0