One year ago

Igår var jag på kulturnatta. Jag var där med cajsa och ida. Vi gjorde inte så mycket, men hade
roligt ändå! Och min idol var där. Tomas DiLeva. Okej, ska inte skojja nu. Han är inte min idol.
Han sa: "frukt är frihet". Hurdå kan man tänka sig? Men någonting måste väll jesussnubben tänkt
till med. Hehe. Vid 12 cyklade jag hem med min brorsa och amanda. Jag och amanda såg one tree hill
och åt nyponsoppa. Mummmmmmmmaaa!! Idag är det morsdag och vi ska fira mammsen ikväll.
Och idag är det exakt ett år sen vi var på världens underbaraste klassresa i norrbyskär. Gosssch vad jag
saknar det. Kan inte man bara spola tillbaka tiden och uppleva det igen? Det vore en smart uppfinning tycker
jag. Jag tror faktikst att alla håller med. Nästan alla i alla fall. Ta mig bara tillbaka. Och gud vad jag saknar den jackan!!
Nu ska jag vara med nora.
Och kolla, jag har inte en oth rubrik. YAY
Men hare fint i solen, för det ska vi ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0