Nothing left to say but gooybye

Egentligen har jag inte tid att sitta vid datorn nu, men man måste ta en paus
från att plugga också. Måste plugga in franskaglosorna på en kväll och plugga in vissa
länder och städer i afrika,asien och oceanien. Drygttt.
Det här var den sista rubtiken från one tree hill avsnitt som jag har sett, så jag antar att jag får ta rubriker
som jag inte har sett nu, inte för att det spelar någon roll men(A) Ikväll har jag och mamma varit på strömpilen
vi letade skolavslutningsklänning, och jag hittade en på hm! På strömpilen! Som inte fanns på stan,eller
var slut. H&M på strömpilen äger. Men nu har jag förståss fått beslutsångest om jag vill ha den som jag köpte
först eller den som jag köpte idag. Så nu måste jag pröva igen,hehe. Vi handlade också till mitt "kalas", eller fest.
Vet inte hur man ska säga, för fest låter som supfest,hahaha!;) Hur som helst ska det blir skit roligt!
Och idag har vi fått brev om hur man ska konfimera sig. Vi, alltså tjejerna som jag är med i klassen, funderar
på frankrike eller norrbyskär. Frankrike borde bli hur skojj som helst!!!! Men nyss berättade johanna att man inte kanbada, och att man måste städa och shit. Så vi får la se hure blir. Det finns huuuuur många som helst olika slags läger. Rid,sport,film,musik osv. Nu ska jag återgå till mina franska glosor. Gentil,mort,paresseux,chercher,méchant osv. SEEEEEEEEEEEEGT


The perishers - My heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0