Pictures of you

Långhelgen var finnimang. Mycket roligt, på kort tid!
Dagen i skolan var dryg, fastän den var kort. Jag sov jätte dåligt inatt, som andra också gjorde
tydligen, så jag var fett trött. Var med frida & nathalie efter skolan, vi såg bland annat oc. Första säsongen,
första avsnittet. De hade inte sett oc förut. Sjukt bra det är. Sjukt mycket jag saknar det. Kan inte världen få
överraskas med storm, av att det kommer en till säsong? Snälla?
Nu ska jag i alla fall se the finally episode av andra avenyn. Dubbel avsnitt dessutom. Eller? Surt att det är slut nu.
Undra när nästa säsong kommer? Hoppas det inte dröjer allt för länge!
Imorgon är det filmdag på skolan. Hela dagen av film, om man vill. Skönt.
Nu ska jag faktiskt se andra avenyn.
Hejdå gott folk!


Kommentarer
Postat av: ida

svar; ja varför ska vi INTE gå? ;D

2008-05-20 @ 21:51:20
URL: http://iiiidas.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: jag med :(

2008-05-20 @ 22:18:09
URL: http://beckkaa.blogg.se/
Postat av: jenis

svar: reprisen är söndag klockan 14.20 =)

2008-05-21 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0