Pilot

Hur går det för mig? Jotack bra. Eller?
Nu sitter jag här hos mamma återigen och undrar varför jag inte lärde mig photoshop
och gjorde en bloggdesign veckan jag var hos pappa, där jag har photoshop. Nu får jag
istället ha denna design en vecka till, och hoppas att jag orkar ta tag i photoshop nästa gång
jag kommer till min kära far.Abouu..
Snart är alla avsnittsnamn på one tree hill slut, och vad ska jag då ha för rubriker? Kanske oc?
Eller något annat finurligt så att jag slipper sitta och tänka ut rubrik varje gång. Också har jag en fråga,
är det bara jag som inte har flyttat min blogg till en annan plattform? Amanda, basses tjej,
fick ett brev om det. Och flyttade plattformen, och den plattformen sägs vara bättre. Jag vill också
byta plattform ju!
Idag är det hela 7 dagar sen jag blev en fjortis. En hel vecka sen. Gud vad tiden går fort!!
Om 600 sekunder,eller 10 minuter,med lättare ord, börjar andra avenyn.Sen är det sanningens ögonblick.
Helgen har varit bra, nu kommer ännu en skolvecka, en snabb en hoppas jag.

image137

image138

















Kommentarer
Postat av: Amanda

God melonen såg ut.
Har du sett alla andra avenyn? Det vaar ju helt galet!! och sanningens ögonblick var inte såå jättebra, men det verkade bli bra nästa vecka! :)

2008-05-12 @ 18:10:53
URL: http://amandarehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0