Prom night at hater high

Måste börja med att säga att andra avenyn slutade sjukt. Varför, varför och igen varför?
Och nu måste vi vänta tills 21 september tills att få se fortsättingen. Varför sommaruppbehåll?
Sen igår läste jag chatten med "Hamza" och "Sara". Dom verkar så sjukt sköna i verkliga livet.
Verkligen. Haha!
Idag hade vi filmdag på skolan som sagt. Det fanns inte många filmer att välja mellan. Men vi såg
Torkel i knipa och Crash. Hur skön är inte sigge i Torkel i knipa? Hahahahaha!
Efter skolan var jag med nora, vi såg gossip girl. Säsongspremiär! *busvissel*
Sen var vi ute i den sköna solen och åt glass.
Efter det åt vi något lustigt jag aldrig ätit förut. Fiskpinnar med makaroner och vitlök(!!)
Det var faktiskt okej. Godare än jag hade föreställt mig: )
Sen hade vi träning. Pappa for iväg igår till farmor eller farfar för att hämta en cab, en cab. Ja faktiskt.
En till ny bil. Men det belv inget av med den. Det blev nåt bajs med den när han var där nere.
Så nu blev det en hederlig volvo istället. Snart kommer
han hem med den.Så nu är jag och basse hemma själva.
Pratade nyss med hanna, hon åker utomlands imorgon. Ingen är avundsjuk.
Eller hur? Jag vill ju också kunna bada!
Men ha det bra i alla fall hanna:)!



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0