Resolve

Ojojoj! Gissa vem som har publishme nudå? Jennifer berättade för mig att man flyttade
bloggen själv, så det var ju lätt som en plätt!:)
För er som inte har flyttat bloggen, men vill. Så gå bara in på www.publishme.se och skriv
in epostadress och lösenord. Sen så får du ett mail. Och vipps så har du bytt plattform.
Och vill ni veta vad jag gjorde igår? Jag såg 2 oth avsnitt. Jag har brytit trenden. Förut bestämde
jag att jag bara skulle se ett avsnitt per vecka, för att sakta ner tempot, och då slippa vänta så
länge på säsong 5. Men det får bli som det blir helt enkelt.
Idag for jag till stan med nora. Hon klippte sig. Och det blev jättefint!
Opps, man kan ju göra mer saker med bilderna här också!:)
Sen så gick vi runt lite och jag lämnade tillbaka ena skolavslutningsklännigen, den andra. Hehe,
den första blev det tillslut alltså.
Ikväll har jag varit med nora. Vi har gjort en blogg till henne: www.norag.blogg.se
Haha, det roliga var, att när vi skulle göra hennes blogg så stog det att hennes epostadress
redan hade en blogg. Och nora ba: WHAT? sen så prövade vi att logga in
på hennes med lösenordet som hon brukar ha, också funkade det!!
Hon ghade tydligen gjort den för något år sen, och glömt bort den.
Haha, sen när vi kollade på hennes inlägg och så, så var det jätteroligt! På hennes
header stog det ba;
NORAHÖRNING
Nora med noshörningsnos.
Hahahah, vad sött, men också väldigt skojj! Haha.
Sen skulle vi spela fotboll med elin,roda och ida. Sen visste vi inte vart vi skulle mötas, men
elin sa: Men det löser sig! Om vi inte hittar varann busvisslar vi!
Sen gick vi ut, och det var helt tomt. Vi började gå mot roda och nora busvisslade. Sen hörde
vi att roda skrek från ett fönster: Hallå, här är vi!
 Sen spelade vi "vännes" som dom kallar det, och sen maffia.
Nu ska jag se andra avenyn avsnittet som jag missade ikväll, och imorgon är det tydligen sista avsnittet! :(:(:(:(:(:(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(
Någon som vet hur länge uppbehållet ska vara?
Och imorgon börjar också gossip girl, men det missar jag också, pga träning, surt.
C YA


     
                                   
                Elin gjorde en finfin karta till oss!

Kommentarer
Postat av: nora

men kvallan blir sämre för jag förstorade den.

2008-05-20 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0