Some you give away

image148

Ojojoj, ännu en ny dag! Dagarna bara går och går, snart sitter jag väll som 5barnsmamma
och undrar vad jag gjorde under åren som bara flög förbi. Eller? Det får vi då inte hoppas.
Ikväll har det varit bäst. En kväll med alla mina bästa kompisar. Kan nog inte bli bättre.
Hade såkallat kalas för både mariehemmarna och holmsundarna. Vi gjorde mycket olika skojjsiga saker.
Men ni som inte har prövat att busplinga i trapphus, borde verkligen prova det. Hur kul som helst!
Vi har gjort massa tävlingar,sjungit singstar och annat och tiden bara flög iväg. Åter igen. Tack igen för alla
fina presenter och Fick bland annat ett till par solglasögon,wayfarers, så nu ska jag steka ännu mer,
trots att jag inte använder brillorna så ofta. Men oftare skare bli!
Idag gjorde mathea klart några byxor på slöjden, och frida skev frida på baken och då skrev jag under
frida: likes your ass. Och sen tänkte jag: heter det likes? Hmmm, jaa. det trodde vi. Men sen: Det kan ju inte
stå your, utan my ass på byxorna som hon ska ha på sig! Så dom blev som dom blev, men mathea var lika
glad ändå, som vanligt!:)
Imorgon ska kan kanske se cajsas teater uppvisning, om jag hinner och så. Sen så ska jag på stan med henne
och ida, sen ska jag kanske till holmsund=lycka.


När man har skojj,
så kan inget stoppa en.
Vi skrev kanske världens
sjukaste brev. Verkligen!
image150























Mina presenter:
Presentkort SF
Presenkort H&M
Annsiktsmasker
Wayfarers
Bodylotions
Choklad
Presentkort Åhlens
Tunnika (inte bra bild på den, jagvet.
Kanske kommer en
bättre sen)

Tack igen, och igen!
De änd(!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0