Songs to love and die by

image154
[Gårdagens]


Imorse så vaknade jag av att cajsa ringde. Hon undrade om jag skulle se hennes teater,
och såklart skulle jag det. Cajsas mamma kom och hämtade mig, och vi for till teatern. På vägen dit
så åkte vi förbi östermalm och cajsas mamma sa: "här skulle vara fint och bo. Eller så kan
man ju flytta till farmors hus på mariedal"
JAAAAAAAAAAAAAAAA
, det tycker jag!!
Okej, nej. Cajsa ska inte flytta till mariedal vad jag vet. Det var bara en tanke cajsas mamma hade.
Men tänk om? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skojj!
Sen så såg jag hur som helst cajsas teater och den ägde. Verkligen. Man blir lite smått taggad
på att börja i teater fakitiskt. Sen följde jag cajsa på stan och letade avslutningskläder till henne.
Och dem fann vi på gina tricot. Sen for jag hem, och efter maten for jag till arenan där jag spelade
fotbollsbrännboll och gjorde annat med ylva,magda,nora,madde,emmy,elin,ida,roda och jessika.
Det var skojj! Skitskojj:)
Imorgon är det match mot umedalen, på grus. Jag gillar inte grus, buhuuuuuuuu.
Sen så imorgon kan jag vara uppe huuuuuur sent jag vill, för vi är nämligen lediga på måndag.
Lalalalalalalalalala!!!!!!

image153

image151

image152
Så kan det också gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0