Strawberry goes lime goes

Hade matteprov idag. Det gick bara bra. Kändes det som i alla fall. Får se hure gick på torsdag:)
Efter skolan for jag,nathalie,mathea och frida till frida. Vi bakade en kletig kladdkaka, kanske lite för kletig
och såg "Hur man blir av med en kille på tio dar". Haha, den äääääger.
Ikväll har jag haft lagfotografering och träning. Kallt blev det på slutet, buhuuu.
Och idag blev jag klar med min atrikel-skolgrej. Man skulle skriva en artikel, om någon egen sak, som kunde vara overklig.
Och jag skrev om ett "prison break" här i sverige. Hihi. Inte för att jag skulle gilla det om det hände på riktigt men!
Det hade varit skit scaary!!!
Imorgon efter skolan ska jag vara med nora:)





Exakt ett år sen. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0