The living years

Min blogg är just nu superduper fin. Ingen säger något annat. Yepp!
Nejmen den får vara så ett tag nu, tills jag orkar sitta i många timmar och fundera över hur
man ändrar headern på denna "design". Eller jag tror inte att det går, för jag hittar inte
koderna:(:( Ida,jennis eller någon som är lite skickligare än mig. Var är headern?!??!
Hur som helst så råkade jag sova bort hela dan. Vaknade 12.35. Fast det är skönt att sova
länge men=) Igårkväll, eller natt vare så såg jag oth(love). Bara kärlek till oth.
Idag åt jag frukost ute, i pyjamas. Hur varmt som helst. Glöm att jag sa att sommaren är på väg,
den är här! Okej, kanske inte riktigt eftersom att det är 3 maj. Och sommaren brukar inte komma vid
min födelsedag,men ändå! Hoppas att vädret fortsätter så här nu, fast jag tror att det kommer att gå
lite upp och ner. Men en sak är säker, dunjackan behövs då inte på ett långt tag! Och har inte används
på ett tag heller. Idag har vi match mot p95 igen. Ska bli nice i detta väder!:)

Njut av vädret, för det ska jag göra!=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0