The places you have come to fear the most

Igår så for jag,pappa och basse på ett litet trip för att leta vita shorts
 till mit matchställ, och vi hittade! Wihoo,
tänkte att det kanske inte skulle finnas exak likadana shorts, när det intefanns exakt
likadana tröjor.Hur som helst när jag kom hem så tog jag det lungt och började göra
mat typ 20 i 4. Sen när jag satt och åt
kl 16.12 så tänkte jag ba; men vaaa? är inte samlingen måste väll vara kl 4?!?!
(jag trodde att den var 5 först)
så då cyklade jag för livet ner till arenan och när jag kom in så skulle emmy få spela istället.
Men det var rättvist,om jag klantar mig så får någon annan spela! Dessutom så måste man
stå över några matcher,typ 5 st, för att vi är så många. Så då gjorde det inte så mycket, trots
att jag såklart ville spela men:) Men vi(eller ja,mitt lag) förlorade med 2-1 mot uik, men
spelade klart mycket bättre. På kvällen spelade jag,basse och amanda fotboll,
sen for vi och köpte glass och popcorn på coop. När vi kom hem så såg basse
och pappa på hockey, så jag coh amanda tog lite
popcorn och satte oss och kollade på Sthlm. Det var faktiskt bättre än vad jag trodde! 
Och popcorn med pommesfriteskrydda är gott,mmm=) Sen såg vi one tree hill.
Idag far vi till mamma också tror jag att jag ska göra klart mitt rum lite mer.
Haha, jag har skrivit att det vart klart förut, men det blev lite fel så.

image136
Sthlm

Kommentarer
Postat av: jennis

svar: wihooooo nathalie=D

2008-05-11 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0