The runaway found



Yay, what a nice picture!! Äntligen en bild som fångar våra riktiga jag!:)
Skolan idag, as usual. Lika dryg fredag som vanligt. Fredagar är ändå inte sååå dryga såom de borde vara
med 7 lektioner eftersom att man vet att det är helg när dagen är slut, så det är skönt!
Var med nora efter skolan, och vi fettade oss med farmorsfika ännu en gång. HIHIHI, mumma.
Efter middagen for jag till arenan, men den var upptagen. Så jag,nora,nathalie,emmy,magda & agnes for hem till
nora och satt och gjorde typ inget. Bara pratade och så, men det är ändå great.
Nu är jag & nora här, och hon ska sova här. Ska bli skojj! Nu ska det bli noras tur att blogga lite.
But I guess I see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0