The search for somthing more

Vilken lycka. Prov på synd&noramerika imorgon! USCH.
Ska kunna alla länder, och vissa städer. Inte nog med det. Nästa vecka har vi
prov på asien,afrika och oceanien. Hur skojj är det på en skala? Rauuuur. Sur.
På fredag har jag franska prov. Inte taggad.
Idag efter skolan så for jag och pappa på team sportia och försökte få bort trycket nummer 10 på
min matchtröja, eftersom att det redan finns en tia. Men det gick inte bra. Det satt stenhårt. Men
vi ska försöka med någon medel och om inte det funkar så ska jag få nummer 1101 typ. Eftersom att
då trycker dom en etta framför tio, och en efter. Och då tänker ni; men varför inte bara en framför eller bakom?
Jo, för att då blir inte siffrorna centrerade som johan sa.
Näheru, nu ska jag vara posetiv. Snart är det helg. Det är bra. Då kanske några holmsundare kommer hit?
Maybe, well see. Och imorgon skare bli fint väder har jag hört. Det är bra.Livet är bra!!!:)
Justeee, kolla det här:http://www.gratissms.se/qes08b55nu och det här
http://www.gratisrefill.se/?r=5260.
Nu ska jag bege mig bort från denna elektriska burk.
I guess I´ll see ya.

image133
Min nya boll. Men den såg inte så ny ut efter att ha spelat med den på asfalten en gång.Hehe,
bra jag är!


Kommentarer
Postat av: ida

okej, men sen när du lärt dig lite får du gärna hjälpa mig och göra min blogg fin :]

2008-05-08 @ 14:21:20
URL: http://iiiidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0