Tilsammans




Är sjukt less på min bloggdesign. När jag kommer till pappa ska jag ta mig ork att göra en ny.
Inget annat.  Jag vill ha en sån där fin header också!
Hur som helst så är det 5 dagar kvar i skolan, och 3 med vanliga lektioner. Och en läxa.
Skönt!
Igår läste jag ut boken "tilsammans" och den var huuuur bra som helst! Läs den!! Och tack för
lånet hanna! Idag på rasterna var vi ute i sommarvärmen. Japp, det är verkligen så varmt nu. Härligaste!
Sista mattelektionen blev inställd så vi slutade tidigare och sen hade jag träning. Vi var 8 st eftersom
att fotbollsklassarna har åkt till spanien, och det var sjukt varmt, så jag var slö.
Och nu är hanna hemma från bulgarien!  WIho!
Jag börjar sakna holmsund så otroligt nu. För ett år sen, gick vi i 6an och vem hade anat att jag skulle flytta? På lektionerna fick vi ligga ute i gräset och jobba. Och på skolavslutningen grät alla förutom
jag och hanna, och jag sa: Men varför gråter ni? Vi kommer ju fortsätta att gå i 7an tilsammans!
Abouuuuuuuuuuuuuuuu..
Hur som helst så är det ändå perfa här, men saknar gamla tider. Hihii, men i sommar, då
kommer jag på min cykel till er små skogsmullar!:)
Då ska vi leka hela sommaren lång. Nästan leka i alla fall,hehe:):):):):):)
Nu ska jag gå ut på ballkongen till den underbara solen.





 

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker om när vi leker med barbie, det är min favvo-lek :)

2008-05-29 @ 21:21:24
URL: http://iiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0