Where did you sleep last night?

Skulle ju ha slöjd idag. Jag åkte tidigare för att hinna skriva upp mig, men nähe. Bara 9orna fick ha för att de skulle bli klar med sina saker. Bajs. Okej, kommer nog vara glad för det i 9an, men inte just nu. 2 år kvar, så det är lungt. Istället så bestämde vi oss för att ha so i 3 timmar, i brist på annat och träna inför provet. Men vi blev less efter 1 och en halv, så då ändrade vi schemat. Efter dagens slut så for jag hem och väntade på träningen. Den vanliga träningen var inställd,. så vi hade fys i en timme istället. Drygt, men det lönar sig, hoppas jag. Sen for jag hem, duschade och allt, sen for jag&mamma till bella&emil för att fika. God banankaka,hehe. Vi såg också kvarteret skatan, det är skojj=)



image147
Älskar Peyton från one tree hill, men också skådespelaren Hilarie Burton!
Hon är nog min favoritskådis just nu. Hon är inte värsta kändisen, som det skrivs om hela tiden,
men hon är hur braa som helst! Eller ja, bäst!
Hoppas bara att få se henne som större roller i filmer också!




Och var ganska säker på att jag kommer skriva mer om henne : )

Kommentarer
Postat av: ida

men det är dom som flyttar bloggen,du kommer få ett mejl när dom flyttat den ;)

2008-05-15 @ 18:05:14
URL: http://iiiidas.blogg.se
Postat av: rebecca

jag hjärta oth!

2008-05-15 @ 21:57:43
URL: http://www.beckkaa.blogg.se
Postat av: Amanda

gud vad skön och söt hon är!

2008-05-15 @ 22:34:17
URL: http://amandarehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0