With arms outstretched

Fjortis nudå som sagt, 11.30 blev jag det. Det började med att jag pratade med johanna
i telefon ca 00.12 Vi var så happy. Sen ringde hanna,cajsa och ida och sjöng typ kl halv1. Sen såg jag oth, haha oth-nöööörd!!!
Jag fick en god frukost, sedan ringde nora och nathalie och sjöng. Haha, man blir så förvånad när
man nästan glömmer sin födelsedag för ett tag, sen svara man i telefonen också sjunger några=)
Idag kom bella och emil till oss och jag blev firad. Mormor var också här.
Jag fick en god tårta och många fina presenter!!
Här bjuds på många bilder.

image127



Jag fick:



och



och



och pengar,en fotboll,tröja,skiva,godis,grejer till mitt rum,stadium sportscamp och mer:)
TACK!!


Sen så for jag och basse till pappa och fick god mat.

Ikväll var jag med nathalie och nora. Vi var först hos nathalie, sen for vi till mig och gjorde lite saker=)
Mitt tangentbord mår inte bra just nu. Vissa bokstäver kommer inte fram när man skriver. Jobbigt!


Nora gör något med
nathalies lillasysters
saker.Haha!:)



nathalie

Detta har varit en bra fjortidsag!! Känns konstigt att inte vara i holmsund på födelsedagen, men det har varit
jättebra ändå!!=D (Trots att söndagar brukar vara ganska tråkiga ibland)
Lite mer än en timme kvar av min och johannas dag.
Haha, jag vill inte att denna dag ska vara över än. Kunde man inte få fylla år hela året?:) hehehehe.


hare!

Kommentarer
Postat av: RUT!!

nath sånna skor ska ju jag köpa :(. aja, ännu mera lika!!!

2008-05-05 @ 18:53:50
URL: http://jrblogg.blogg.se
Postat av: olivia emma

åh vilka fina örhängen!

2008-05-07 @ 16:11:39
URL: http://oliviaemma.blogg.se
Postat av: cajsa

natha, vi tänkte på dig här i holmsund, det ska du veta! :)

2008-05-12 @ 18:02:07
URL: http://ccajsaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0