You gotta go there to come back

Jag är lite sen, jagvet. Men nu är det lilla lovet slut. Det suger. Och hur lätt var det
at somna igårkväll då? Inte lätt, somnade typ vid 2 och var lite död idag på skolan,
i alla fall på so-lektionen. Direkt jag blundade så somnade jag nästan.Haha.
Hur som helst så var minilovet kuuung! Längtar bara tills sommarlovet nu. Och vi har
en till ledig dag innan sommarlovet, nationaldagen, och den är som tur är på en fredag! Wiho!!
Men det är faktiskt inte såå länge kvar tills skolavslutningen. Jag börjar oroa mig lite över vad
jag ska ha på mig. Det får inte bli som förra året att vara ute sent och inte hitta något man gillar
så speciellt mycket. Jag saknar faktsikt min födelsedag. Men jag ska ju ha "kalas"
så, det blir nicee.(vet inte helt säkert när än,men)
Och oth är huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur spännande som helst. Och läskigt. Faktiskt. Oth läskigt, det
tänkte jag aldrig att det skulle hända.
Idag efter skolan så var jag med nathalie och vi sålde kläder till lisa&nora. Detär alltid värt att få lite pengar,
när kläderna ändå bara ligger och skräpar!:) Fast det var verkligen lite, haha, men ändå!
Imorgon ska vi ha första delen av franskaprovet, inte skojj!!
Nu ska jag och basse ut och spela lite fotboll.

c yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0