11 punkter

Känner bara att jag har lite punkter att dela med mig av här:

1. Vars fan tog påsklovet vägen?
2. Vad har jag gjort på påsklovet om man tänker efter?
3. Gå aldrig på b-discon
4.ALDRIG
5.Våren har väll kommit hit till norrland,om man kan kalla det för vår. Men satan vad kallt det är ute!
6. Inte långt kvar alls tills cykelhjälmen får lämna mitt huvud!
7. Sven Wollter borde aldrig få ha en röst i en animerad barnfilm
8. Imorgon börjar praoen. Och jag och nathalie ska praoa på inget mindre ställe än lilla affären i sjukhuset! YEAAH. Okej, det är inte kul. Men det kommer säkert att bli en underbaaaaar vecka. Hehe
9.Jag ska börja blogga mer när det blir vår och roligare att fota.
10. Obs, det där va inget skämt. Det kommer att skee!!
11. Igår var jag på begravning nr 2 i mitt liv. Min moster dog dagen efter min farfars begraving. Livet är inte lätt ibland hörrö nini! Juste, jag har inte ens berättat om första begravingen. Finns inte så mkt att säga, eller egentligen finns det hur mycket som helst att säga. Men den första begravingen va för en månad sen för farfar nere i borås. Min första begraving någonsin. Den var jättejobbig och det blev inte lättare att min moster dog senare. Säger bara till er: vila i frid och jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0