ÄRE SANT



JA, DET ÄR SANT!!!!!
jag har sett klart one tree hill säng 5, och nu är jag riktigt deppad:( Just nu sitter amanda och basse och ser säsong 6 på internet, men jag vill ju se på box. annars äre ju inte på riktigt! jag dör. på riktigt. nu måste jag vänta i typ mer än ett år på att se fortsättningen ifall jag inte sere på datorn. Men jag vill se på box. Jag vill ha den där känslan av glädje när man får den nya boxen. Men just nu orkar jag inte väntaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Jag känner bara nej. Det som får mig att le just nu är att jag, sarah och ida har ett väldigt roligt liv på apberget. Yeaah! Men ändå mer depp. Depp. Depp. Nej, nu ska jag vara en duktig flicka och vänta på den där satans boxen. Dock kommer det ta huuur länge som helst, eftersom att hela säsongen inte ens har visats i USA. suckkkkkkkkk. Och jag råkade se en sak när jag satt i basses rum, att brooke och lucas gifter sig. INTE KUUUUUUUUUUUUL. ÅHHHHHHHHHHHHHH. SURSURSUR.
Tänk posetivt. Tänk posetivt. Nu ska jag hitta en ny serie, så det så! Men jag älskar oth! Hur mycket som helst!
KÄRLEK TILL OTH!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: OTH- älskare

INTE BRA att du såg det där med att dom gifter sig men ÄNNU värre att du skrev det också, men VÄRST var att jag läste också. jag kännde att min oth-passion stilla svajar nu jag gillar ju inte Lucas alls men Brooke är min favoritkaraktär det känns fel att dom gifter sig :/

2009-01-04 @ 17:36:29
Postat av: OTH- älskare

INTE BRA att du såg det där med att dom gifter sig men ÄNNU värre att du skrev det också, men VÄRST var att jag läste också. jag kännde att min oth-passion stilla svajar nu jag gillar ju inte Lucas alls men Brooke är min favoritkaraktär det känns fel att dom gifter sig :/

2009-01-04 @ 17:36:54
Postat av: sarah

fortsätt simma, fortsätt simma!

2009-01-04 @ 19:55:59
URL: http://sarahz.webblogg.se/
Postat av: sara

samma här! köpte säsong 5, sett klart den+ alla andra boxar nu har jag inget one tree hill att kolla på. måste som du säger, vara på box!! vilken säsong gifter sig brooke och lucas? :o

2009-01-05 @ 01:38:57
URL: http://saeriksson.blogg.se/
Postat av: jrblogg.blogg.se

jävla nörd :(

2009-01-05 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0