Oopps, i did it again




Ja, jag vet att jag kanske är världens sämsta bloggare, men jag har verkligen inte haft lust! Och förmodlingen kommer inte inte höra av mig på ett tag till, eftersom att det är så sjukt tråkigt att fota på vintern, och det är liksom bilderna som är det roliga med att blogga! Jag ville bara medela att jag mår bra och att jag inte är ett stort fan av futsal(?). Usch, också eftersom att jag tycker det suger så står jag på träningarna som en pinne och gör ingenting, och sen blir jag sur på mig själv när jag inte får spela match. Hehe. Jag och nora är lirarNNNNa på futsal ska jag medela. Alltså nora äger men hon hatar det också:(
Jaja, nu ska jag vara lite mer posetiv på träningarna hade jag tänkt i alla fall! Och på fredag blire premiären av i taket lyser stjärnorna, JAG TAGGAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har inget mer att medela tror jag. Så puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nathalie!

Vill du designa min blogg?(A)

2009-02-05 @ 20:46:51
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-06 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0