Sicken superbloggare

Haha,jaaa. verkligen! Kan inte kalla mig annat än toppbloggare. När bloggade jag sist btw? Kanske inte var så länge sen men det känns som väldigt länge seen! Okej, kollade nyss. 5 dagar sen. De senaste dagarna har till och med skolan hunnit börja. Heeeeeeelt sjukt vad lovet har gått snabbt. Jag tycker lixom att lovet börjar efter nyår, men det var så kooort! Det jobbigaste med att skolan har börjat är att stiga upp så tidigt. Ni ska veta igår, jag var hur nära som helst på att somna på lektionen!! Jag tänkte förut när folk har sagt att dom har somnat på lektionen ba: Men wtffffffff, hur går det till? Klart man inte somnar på lektionen! Men det är sant, även fast jag hade sovit normalt natten innan så höll det på hända. Man sitter lixom bara där, är  trött, försöker att lyssna vad lärarna säger, blinkar, också wopps! Det går inte att få upp ögonen igen och öronen stängs av! Som tur var somnade jag inte som vissa andra gjorde. Haha, nora somnade på två lektioner. Haha. Juste sen en till jobbig grej med att skolan har börjat förutom allt jobbigt med prov osv är att vi har börjat ha bild den här terminen. Och jaa, ni vet inte hur usel jag är på att rita. Bara sjukt, buhuuuu!! Nu tillbaka till lovet. På måndagkväll var vi hos Jessika. Massor av folk. Väldigt många var vi, men skojj var det! Sen for killarna och magda hem, sen sov vi där. Mycket niceeeeeee! Dagen därpå på kvällen var jag,frida och magda hos natta och hade skojj:) Och juste, det konstigaste som hänt på lovet är att jag har börjat se desperate housewives. Hhahahaha, jag innan ba; men troru jag vill se på massa gamla tanter osv. Men det är faktiskt ganska braa:D
Okej, nu ska jag sluta skriva, även fast jag inte tror att nån har orkat läsa allt menXDXD Pusshej!


Ungefär ett år sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0